Šestnáct let používání našeho „téčka“ si vybralo nehezké škrábance a promáčkliny na karoserii. Společnými silami jsme vozidlo v roce 2024 obrousili, zakytovali a dali všechny díry a důlky do původního stavu. A jelikož vozidlo vyjíždí k dopravním nehodám a technickým zásahům rozhodli jsme pro kompletní úpravu jeho vzhledu. Na karoserii byla použita folie v barvě RAL 3024 a hlavní zvýrazňující prvky tvoří:
- Vodorovný retroreflexní pruh žlutozelené barvy napřední části kabiny a na boku zásahového automobilu,
- vodorovný retroreflexní pruh bílé barvy na boku,
- šikmé retroreflexní pruhy (šrafování) ve tvaru převráceného písmene „V“ žlutozelené barvy na zádi zásahového automobilu, známé jako chevron.
Dále je vozidlo osazeno, robustním modro-červeným LED majákem vzadu, LED rampou modro – červené barvy na střeše a v přední masce dvěma led predátory taktéž modro – červené barvy. A v zadních oknech LED světelnou alejí oranžové barvy.
Z vozidla bylo vyndáno vysokotlaké hasicí zařízení.
Velitelské vozidlo vyjíždějící zejména k menším zásahům a k požárům, které je potřeba uhasit co nejmenším množstvím vody, aby se zabránilo následným velkým škodám promočením. Automobil je k tomuto účelu dovybaven vysokotlakým hasicím zařízením HDL 250, které se používá při hašení požárů skupiny A a B. Oblast požáru je takřka suchá, protože principem tohoto zařízení je udusit a ochladit. Kupříkladu na uhašení požáru automobilu je potřeba jen 15 až 30 litrů vody a na uhašení požáru obytné místnosti 10 až 40 litrů.
Technické údaje automobilu:
- Rok výroby: 2008
- Motor: 75 kW
- Maximální rychlost 157 km/hod.
- Rozvor: 3400 mm
- Objem nákladového prostoru: 6,7 m3
- Užitečná hmotnost: 895 kg
Technické údaje hasicího zařízení:
- Pohon: dvouválcový čtyřtaktní benzinový motor 13,2 kW
- Rozměry: 1000x560x960 mm
- Váha: 153 kg
- Nádrž: 125 litrů
- Hadice: pancéřová, 60 m
- Tlak: 250 barů